søndag 20. desember 2009

Welcome to Japan!

1 timers flytur Oslo - Køben, 11 timers flytur Køben - Tokyo, 4 timers sulten sliten venting, 1.5time Tokyo - Fukuoka.. 2 timer buss Fukuoka - Sasebo.. Slik begynte mitt Japan eventyr! Ble derretter innkvartert på hotell i Sasebo, og tro meg, Japanere er sparsommelige på plassen!! Jeg tror aldri jeg har vært i et så lite rom før. Det var bare akkurat så jeg fikk plass til både meg selv og bag'en min på gulvet!

Ombord derimot, er bare fryd! Flott lugar, nyyydelig 2 treningsrom:) og god mat! Ikke fått sushi ennå da.. litt skuffa over det! Seismikk i Japan er helt klar noe veldig annet enn seismikk i Afrika.. Brrrrr.. 12 timer på streamer dekk i 3 grader og stiv kuling rett inn. Mitt arbeidsutstyr har nå gått fra shorts og t-skjorte til ullundertrøyer, termo kjeledress med termo-pelsforet jakke over, store boots og ullvang og lue inni hjelmen. Legger ved noen få pics!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar