mandag 20. desember 2010

I LOVE MY GOLDCARD!

Jeg kan si med hånden på hjertet at livet mitt har blitt bitte litte granne bedre etter jeg fikk staralliance gold card.. I skrivende stund sitter jeg på ANA lounge på Narita airport i Tokyo (TAKK Jason som tipset meg om ANA lounge istedenfor United..).. jeg har akkurat inntatt et gratis måltid bestående av varm suppe, sushi, sandwich og sjokolade konfekt til dessert. Om jeg skulle ha lyst på mer mat eller drikke er det en sushi-nuddel bar inne i loungen, det er 6-7 forskjellige øl merker, vin, brus, juice ekspressomaskin, gratis internett, dusj, mangler bare ei seng så flytter jeg inn:) 

Ikke nok med luksusen av behagelige lounger, idag har jeg lovlig "sneket" foran en 20m lang innskjekkingskø (flagre litt med gullkortet), "sneket" forbi en 20m lang ombordstigningskø og sjekket inn på United flighten min på buisness innsjekking hvor det så klart ikke var et menneske i kø:) I like! Og nå skal jeg kose meg her i loungen noen timer til før jeg inntar min aller aller første buisness flight til Honolulu :) See ya later!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar