mandag 28. mars 2011

Helt trygg i Japan

Da var jeg tilbake i Japan igjen. Jeg vet mange hjemme synes det er skummelt og har vært veldig bekymret for at jeg skulle til Japan midt oppi alle katastrofene landet har vært rammet av i det siste med jordskjelv, tsunami og ustabilt atomkraftverk. Jeg var litt skeptisk selv, men vi er faktisk helt trygge her vi er nå. Båten befinner seg i Sør-Vest Japan, omtrent like langt unna Fukushima og Tokyo som Seoul, Sør Korea. Her går livet sin vante gang og vi merker svært lite til alt som skjer oppe i nord-øst. 
Shi@en i drydokk
Nok om det.. Livet ombord er ganske rolig for tiden, vi er fortsatt i havn, trener, ser film, ser Cold Feet, leser (5 bøker til nå, LOVE my Kindle..). Søndag hadde vi PGS sponset middag oppe på et hotell på et fjell som har utsikt over Sasebo. Nydelig utsikt, men altfor mørkt til å ta bilder med mobilen.. men tok noen bilder av crewet uansett:) Veldig fin gjeng!


Fra Høyre: Meg, April, Danny (sjefen min), Joe, Udo, David og Paul

Fra Høyre: James, Jan (big fish fra kontoret), Jason, Neal, Zach, Denny og Ed

Fotogene Doodlebuggers.. Ian, Zoltan og Udo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar