tirsdag 2. november 2010

I do what I like and I mostly like what I do..

Maui har bydd på mange utfordringer og morsomme ting, ekle ting og overraskelser siden vi kom hit. Tror det er på tide med en I like liste og I don't like liste.


Bra ting med Maui
  • Kan kite så og si HVER dag om man ikke er altfor picky med vinden..
  • Surfebrett med kite er bare DØDSGØY!! Ny favoritt.
  • Hesten Moe, eller dvs gjørmeuhyret.
  • Golden Retrieveren Coola som bare er kul!
  • Spille basket!!
  • Beach boot camp hver torsdag med Lindsey
  • Flatbread pizza
  • Live musikk omtrent hver eneste kveld
  • Nydelige solnedganger
  • Shorts og bikini hver dag
  • Gelato iskrem, brownis chocolate and cheesekake!! HELT fantastisk
  • Lage middag hjemme!
  • Roadtrips rundtom Maui
  • Nydelig natur på vei til Hana
  • Kose meg med frokost og bok på verandaen i morgen sola
  • Stooor garasje til alt utstyret, NO more brett og kiter inne!!
  • Vandre gatene i Lahaina og se på kunst
  • Første besøk kommer om på Lørdag!! Eivind tar turen helt fra Norge :) Bare synd at jeg må på jobb igjen om 2 uker.
Litt kjipe ting:
  • Plukke 20-30 flott av Coola
  • Jage kakelakker
  • Jage maur
  • Folk som katapult spyr rett foran meg
  • Svart bil i sola..
  • Øs pøs regn på Halloween
  • Øs pøs regn da jeg besøkte Moe.. VÅTT!
  • Klær på snora som blir våte av plutselig Øs pøs regn
  • Veldig veldig veldig svingete vei til Hana
  • En og en halv UKE uten nett!!
Savner alle mine kjære venner og familie! Please skriv litt input her til meg!! Eller på mail:) Eller snakk med meg på Skype (kariannetonne (at) gmail.com) eller MSN eller facebook!!



1 kommentar: