onsdag 16. februar 2011

Føler meg litt lurt!!

Idag var jeg som nevnt tidlige og handlet på Costco. For de som ikke kjenner til Costco så er det en medlemsskap alt mulig mega kjede a la priceclub. Alt kommer i MONSTER pakninger.. bare sjekk ut denne posen med salat for eksempel! (Skal alltid ha nok kaldt å drikke om noen tar turen innom btw..)
Men til saken.. alt på Costco er gedigent, altså, ikke alltid så praktisk når en er 1 person av og til 2 og spiser stort sett ute.. det tenkte ihvertfall jeg da jeg sto og så på en 6 pakning med agurker til $5.99.. Er jo synd om de råtner liksom.. så ja, dropper den pakningen og stikker innom Mana og plukker opp en enkelt agurk.. Litt sjokk når jeg ser på kassalappen og den ene single agurken koster $6.99!!! For en agurk!!! Sykt.. skal fra nå av bare handle stort på costco.. Noe av det fine jeg fikk kjøpt var jo 4gallons ekte appelsinjuice for $10.. 14pack med Haagen Daz iskrem (premium)... kasse med digge bifftomater for $10.. må kanskje lage litt mat hjemme nå..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar