søndag 20. februar 2011

Hjemme!

Da var jeg endelig hjemme på deilige nydelige Maui! Storkoser meg! Da jeg lå i senga mi og ikke fikk sove igår (jetlag fortsatt) tenkte jeg på hvor DEILIG det er å ikke ha vært kald siden jeg dro fra Japan Onsdag! Varm og god på både fingre og tær..

Utenom å ikke fryse har det ikke vært mye kitevær å snakke om, men heldigvis fikk jeg besøk av Jorun på Fredag. Vi har kost oss på stranda, spist pizza på Flatbread og vært på SUP (Stand Up Paddle) både Lørdag og Søndag og helga ble avsluttet med Yoga time for min del. Jeg er litt lat med bilder og sånn om dagen, så legger ut en link til Jorun sin flotte hjemmeside, der kommer det fine bilder og kanskje et filmklipp hvis vi er heldige!


Jorun er også en veldig flink webdesigner som tar litt freelands jobber hvis noen trenger ny webside, logoer, visit kort eller liknende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar