tirsdag 1. februar 2011

Fri en Søndag i Sasebo

På Søndag fikk vi fri og benyttet muligheten til å se oss litt rundt i Sasebo. Vår fantastiske navigatør trainee Miu tok meg, Jason, Kurt, og Zoran med på Kujukishima Aquarium i snøværet. Her fikk vi se store skilpadder (ca samme som jeg kiter med på Maui..), masse fiks og delfin show! Og jeg fikk til og med spille litt basket med en av delfinene! Har noen bilder, men utrolig dårlig kvalitet..
Jeg og Zoran på bussen. KALDT!!

Hey Dude..
Delfin Show
Miju, Zoran og Jason inne for å varme seg.

Etter Aquarium tok vi taxi inn til byen, (altfor kaldt til å vente på bussen..) og fikk i oss litt japansk tradisjon mat, nemmelig Ramen. Ramen er en blanding av suppe og nudler som fåes i store boller med noe kjøtt og grønnsaker oppi. Faktisk utrolig godt! Etterpå avsluttet vi dagen med en lang økt karaoke!! Skal ikke skryte på meg at jeg er noe talent på det området, så tror jeg lar videoene fra karaoken bli liggende! Alt i alt en veldig fin dag!
Kurt og Zoran igang med karaoke. (heldigvis ikke noe lyd på bilder:)

1 kommentar:

  1. Hei.
    virker som opholdet på land,ved kai, ikke er så aller verst.Blir kjent med japans kultur!!
    inger

    SvarSlett